آثار نوسانات و لرزش ها

در هنگام عبور بر روي جاده ها

 

نويسنده‌گان:

مهدي نيكو - دانشگاه آزاد اسلامي واحد اهواز-دانشجوي كارشناسي عمران

محمد نيسي شوشتري- دانشگاه آزاد اسلامي واحد اهواز-دانشجوي كارشناسي عمران

توران نيكو- دانشگاه شهيد باهنر كرمان- كارشناسي ارشد تاسيسات آبياري

 

خلاصه مقاله:

يكي از مشكلات بحراني در طراحي مسيرهاي را ه آهن و جاد ه ها در مناطق شهري، محدوديتهايي است كه مانع نوسانات و لرز شها و آسي بهاي ممكن در اثر عبور و مرور ترافيكي است.جدا از مشكلات ترافيكي منبع اصلي مزاحمت نوسانات مربوط ميشود به شمع كوبي و عمليا تهاي مربوط به سپركوبي.پي شبيني مزاحمت نوسان و تأثير راه و رو شهايي در جهت كاهش اين مزاحمت عمد هترين هدف در جهت ايجاد وگسترش يك مدل پيش فرضي به نام مدل انتقال جهت جلوگيري از نوسانات اس ت. يكي از پي ششر طها، ايجاد يك ساختار از مدل انتقال در تركيبات است تا بتوان به وسيلۀ آن مشكلات را كنترل كر د. مد لهايي كه با استفاده از استعمال بار توسط شم عكوبي يا ترافيك جاده تعريف ميشوند.مدل انتقال مستثني از مد لهاي قديمي است كه از انتقال نيرو از خاك يا ساختار جاد هها تبعيت مي كنند، و براساس لرزش و نوسان تعريف ميشود.

در فرمت پی دی اف به حجم 165.08 كيلوبايت

دانلود

 

به نقل از: parsacloob.com

 افزودنی تبدیل گچ به سیمان